sâmbătă, 23 iulie 2011

in the end.

în fond, niciodată n.o să poţi obliga pe nimeni să te iubească, sau să te suporte, cu atât mai puţin să.ţi fie prieten.

faptul că mă mai zbar, probabil e o mare prostie, dar această prostie încet încet se stinge. în fond, nu consider că e greşeala mea. eu nu cred că trebuie să rămân fidelă cuiva care mă evită cu atâta uşurinţă.eu am încercat, sincer, nu m.am dat din prima bătută, chiar dacă era destul de tentant să o las baltă. dar, nu, eu încerc de fiecare dată, chiar dacă şansele sunt mici. în fond, a fost o perioadă frumoasă, la urma urmei ne.am distrat şi în fine am ţinut unu la altu. indiferent de ceea ce a cauzat această mare ruptură, eu sunt mândră că am făcut parte din Ei. viaţa merge înainte, mai sunt mulţi mai buni sau mai răi decât ei, viaţa nu ne.a fost probabil scrisă împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu