sâmbătă, 16 iulie 2011

îţi mulţumesc.

"nu te mai vreau
nu mai eşti al meu
nu te mai sufăr
aşa sunt eu. "

şi la urma urmei asta e tot ceea ce îmi umblă acum prin cap. nu mai vreau nimic de la tine, nu te mai vreau pe tine, nu mai vreau nimic din ce.ţi aparţine, nu vreau să aud de tine.
tot ce am văzut în tine se pierde în uitare, tot ce am iubit, tot ce am admirat, totul piere. unde naiba ai plecat, atât de departe cu amintiri cu tot? acele amintiri ce nicicum nu pot să.mi revină. dor mult prea tare şi parcă fără tine dispar, se pierd, se monotizează. nu mai au nici un rost. în fond, a fost mult prea bine cât a fost. mi.ai luat copilăria, iubirea, încrederea şi le.ai târât pe o suprafaţă atât de aridă şi de tăioasă, încât s.au jerpelit de tot, şi nu a mai rămas cam nimic din ele. sper doar să nu îţi mai stau în cale.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da știu ca doare al naibii de tare, dar ar trebui sa ștergi orice legătură cu ea/el, ca sa poți uita cât de tare te-a rănit și sa te poți reface.

    RăspundețiȘtergere
  3. faza e că nu se prea poate.. oricât aş vrea, dar totuşi nu aş vrea asta, din moment ce totul ar putea reveni la normal dacă şi.ar pune rotiţele la loc..

    RăspundețiȘtergere