sâmbătă, 3 noiembrie 2012

want to be better

curg șiroare de fiecare căcat de dată când îmi recunosc că țin la tine sau când recunosc orice copilărie de-a mea. că îmi parfumez câteodată, când mi-e foarte dor de tine, încheietura. și o miros tot timpul. parfumul ce l-ai lăsat înainte să pleci. sau că adorm de fiecare dată cu capul pe bluza ta. sau că te visez des. sau că îmi umplu gândul de tine mereu și mereu. sau când faci ceva și îmi dau seama că chiar ți la mine.. sau.. mai vrei să spun? mi-e foarte dor de tine. mi-e dor să îți stau în brațe și să fii lângă mine. dar nu îmi permit să spun asta. mi-am asumat riscul. mi-am spus că nu te voi stresa. mi-am spus că nu voi fi o pacoste. și că nu îți va părea rău că am rămas împreună chiar și în aceste condiții. vreau să fiu destul de bună pentru rolul pe care îl ocup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu