sâmbătă, 17 noiembrie 2012

be careful, little lamb

pur și simplu trebuie găsit un echilibru. trebuie să am grijă ce scot pe gură, ce arăt sau ce fac. supăr o grămadă de lume și nu îmi dau seama în timp. și și dacă nu îi supăr, fac glume proaste pentru care se simt nașpa. am momente sunt atât de sătulă de mine... trebuie să învăț să mă port. trebuie să mă țin de promisiunile pe care mi le fac, și să mă accept mai mult. să fiu ceea ce vreau să fiu. să reușesc să port o conversație pe același ton cu toate că sunt supărată. să îmi calculez cuvintele în orice împrejurare. faptul că sunt obosită nu mă privilegiază cu nimic dacă spun căcaturi sau râd ca o cretină. îi supăr... trebuie să am grijă de ei și să încerc să nu mai atrag atenția. trebuie să îmi ating țelurile, dar mai înainte de asta, trebuie să le definesc cu exactitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu