joi, 20 octombrie 2011

forgive

există mai multe feluri de iubire, logic toţi ştim. dragoste faţă de familie, faţă de prieteni, faţă de parteneri, faţă de lumea întreagă, faţă de o pasiune, în fine, şti foarte bine ideea.
ce vreau să spun acuma sincer, habar n'am, dar ştiu că cu asta vroiam să încep. ca fapt divers, momentan vreau să zic că îmi pare extrem de rău pentru simplul fapt că te'am lăsat baltă. îţi promit că nu am încetat din a te gândi zilnic, dar pe ceea ce dau eu vina este lipsa de timp. de linişte. de mine. de tăcere. de profunzime. tot ce există acum sunt, stres, nervi, nebunie, neîntelegere. aşadar, cu coada' ntre picioare îmi doresc cu multă putere să revin la tine. m'am schimbat, recunosc, cu regret. dar ceea ce cu adevărat vreau este să îmi revin. aşa ceva nu prea se mai poate. zilnic îmi zic,  ''normal, azi ajung acasă şi scriu'', dar nu, eu dorm, eu îmi fut nervii pe căcaturi, eu argh.. groaznic.
vreau, şi îmi fac o promisiune că voi acorda mai mult timp pentru tine şi mă voi strădui să îmi pun gândurile în scris ca până acum şi să spun ce mă doare. altfel, probabil toţi vor avea de suferit. îs o mare tâmpită, te rog spune'o şi tu.

Noapte bună dragul meu Blogdan.

p.s. te rog iartă'mă.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu