joi, 16 decembrie 2010

and... please, don't take the teddy bear

vobesc din prisma unei întâmplări ce are o probabilitate mare să se întâmple. nu ştiu ce l'ar putea ţine în loc, cum nu ştiu nici dacă aş putea face ceva să'l opresc. probabil că nu. vina îmi aparţine în totalitate. aş vrea să ştiu ce gândeşte sau cel puţin ce mă aşteaptă. probabil că nu mi'e atât de frică că va pleca. cred că îmi provoacă frică mai mare faptul că nu va pleca singur. nu numai că va lua cu el ceva din fiecare dintre noi, dar va lua şi tot locul ce ş'i l'a creat în inima mea, şi există doar 99% şanse să'l ia cu el şi pe ursuleţul de pluş*. dacă îl ia, viaţa noastră - cel puţin psihică - s'a sfârşit aici. dacă nu'l ia, cred că ar face lucrurile mult mai uşoare. dar aici este problema. el nu vrea să facă lucrurile mai uşoare. îi place să joace murdar... nu va înceta aici. nu va pleca singur.. asta aud mereu în cap şi nu'mi dă pace. de ce? poate pentru că eu sunt vinovata? nu, sigur eu sunt vinovata. am stricat totul. nu m'am gândit şi a avut ca şi conseciinţă treaba asta. va lua ursuleţul de pluş. poate că aş fi în stare de orice în acest moment să nu ni'l fure pe ursuleţ.. de ce? pentru că acum el valorează mai mult decât propriile vieţi... dar până la urmă cui îi pasă dacă noi murim de durere? este cineva înteresat? sincer, nu prea cred.. atunci de ce scriu aici? probabil că am nevoia să mă plâng cuiva, să'i spun ce mă doare.. dar asta nu mai e durere.. durere se numea atunci când mi'ar fi trecut prin minte că ar exista probabilitatea să facă aşa ceva.. nu când deja faptul e aproape împlinit.. acum, probabil va urma să mor de durere.. să sufar de 3 ori mai mult decât suferinţa pe care am provocat'o diferitor persoane... ce contează, lumea v'a uita... toţi vor uita, toţi într'un sfârşit sunt uitaţi... acum mă voi resemna tăcută în durerea mea şi voi căuta o cale de ieşire..

 * categoric nu este vorba de un urs de pluş. este un personaj fictional, doar un substantiv ce să acopere adevărata valoare a persoanei în cauză.

 să ne vedem data viitoare "sani e salvi"... dacă va mai exista o "data viitoare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu