vineri, 14 august 2020

2nd dream of you

Azi noapte/azi dimineață l-am visat din nou pe C. Eram cu cineva pe marginea drumului undeva către Turda/Cheile Turzii. Povesteam despre mașina, despre următoarea mea mașină. Am zis că m-ar interesa în principal să fie după 2005, să aibă 5 uși și încă ceva. D a venit la mine și mi-a zis că el bea și fumează în continuare, dar nu orice. Am întrebat-o ce înseamnă asta și mi-a zis că fumează vin și încă ceva. Avea o sticlă mare de vin și o sticlă mică de bere. L-am văzut trecând strada, undeva de la ceva parcare/service, către ceva câmp/deal. Povesteam cu D, sau cu A, și a venit C și mi-a zis ca el are timp de povești când vreau eu. I-am zis că vin atunci și o zis că nu, să nu mă deranjez, să îmi termin treaba și apoi, când am timp. I-am zis că vin. Apoi cred că a început să se simtă rau, și cred că lucra la service. Am chemat-o pe mama, nu am idee de unde, și cred că și pe fiul lui. S-a uitat urât la mine C și după a început să se simtă mai bine. Noi parcă eram spectatori, dar am fost ușurați că a fost alarmă falsă cumva și că nu patește ceva. Am impresia că s-a întors la muncă. M-am așezat undeva și m-a sunat my old mentor. M-a intrebat ce fac și cum sunt și am zis că bine dar eram destul de monosilabică. A așteptat și după cred că m-a întrebat ce s-a întâmplat. I-am zis că deși e mort de 3 săptămâni, l-am văzut și că bea, și că am povestit aici. Mi-a zis să mă duc cu valul și să iau lucrurile așa cum sunt, să profit de ocazie. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu